torsdag 28 juni 2012

Nu är jag tillbaka

Det var längesen jag bloggade och mycket har hänt sen dess. Främsta orsaken till mitt obloggande beror på att 2010 blev jag utan balkong. Och det skulle dröja drygt 7 månader innan huset stod klart och vi fick en tomt att jobba med. Det var 2011. Men det blev inget bloggat det året och vad gör väl det. Allt jag gjorde förra sommaren var temporärt. När hösten kom revs allt upp av grävskopor. Men det jag gör i år är tänkt att utvecklas till något beständigt. Eftersom min mobil numera är kopplad till bildbloggen vi har av våra barn blir det lite knepigare att blogga bild för bild. Utan det blir nog flera bilder vid varje tillfälle. Och nu har ju en bit av sommaren gått, så nu blir det lite bilder i ett svep. Trots att jag inte fått så mycket gjort i år som jag hade trott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar